Bära eller brista!

Inte brocket då. Utan jag, allt. Jag är så trött på att bara ligga här som ett kolli. Jag är trött på min knarkbubbla som jag har infunnit mig i sen i måndags tack vare mina tabletter. Jag är trött på min svettdoft och min sömrfabrik som jag har i mitt hår. Jag har inte tagit några tabletter idag förutom alvedon och nu ska jag in i duschen (det är dock inte första gången sen operationen, aaa nä) men andra.... Sen ska jag dra på mig mjukis och gå ut en sväng med familjen. Ikväll är det fredagsmys med godis och idol.

 

Challe var här på besök igår med nybakat och allt. Hon kom försent en halvtimme för att hon bakade en rulltårta till mig, hur sött är inte de? Hon fick mysa lite med sitt gudbarn som inte var på sin bästa sida. Lhea grät stora krokodiltårar. Men hon har lovat mig att vara lite gladare nästa gång Challe kommer=)

 

Bilden lånade jag av dig Challe!?

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Hade jag bott närmre hade jag faktiskt kommit över och uppmuntrat dig. Tror att vi hade haft mycket att prata om. Ska faktiskt till Malmö nästa vecka för att träffa några jag lärt känna via bloggen (ellenojag och blondis81) Alltså tycker jag att vi ska göra detsamma när du mår bättre igen=)

2010-10-15 @ 13:08:49
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0