Eländiga dagar!

Engla är hemma från dagis idag. Hon har haft en hemsk hosta hela natten stackaren<3 Hon är täppt i näsan men har ingen feber. Det får dock bli en hemmadag imorgon med. Vi har gått i pyjamas hela dagen, det är kanske inte lika okej när jag berättar att jag har ett sketet nalle nattlinne på mig. Vi borstade tänderna först för ett par timmar sen och käkade glass kl tolv idag. Nu ska jag snart börja förbereda maten och försöka hinna med en promenad innan jag ska plugga hela kvällen. Jag behöver luuuuuuft!

 

 


Kommentarer
Postat av: ellenojag

Haha nej jag ska inte klaga på halv nio jag vet, men jag är nog en av världens mest morgontrötta människor, blir först på bra humör efter lunch ;)



ser ut som ni ätit goda pizzor från Vespa!? ;)



kram o gonatt

2010-10-18 @ 23:37:16
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: sara - mamma till wilda

Du tror väl inte jag blev sugen på glass nu va?

2010-10-19 @ 09:37:46
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0