En elak häxa!

Engla har halloweenfest idag på dagis. Hon förvandlades till en elak häxa imorse. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra. Man kan ju inte var för mycket heller tycker jag. Ibland försöker jag faktiskt vara den där "lagom" människan trots att det är svårt. Engla går på ett utedagsis vilket gör det ännu svårare att dra på en maskeraddräckt över hennes tjocka vinterkläder. Det blev en häxhatt, en häxmantel, massa rött läppstift och stora svarta ringar runt ögonen. Hon blev så fin så och rädda var vi här hemma må ni tro.


Jag har faktiskt unnat mig lite vila idag medans Lhea har sovigt. Lyx sähär mitt på dagen. Ikväll är det tjejmiddag och fest, för min fina Stina fyller ju år. Ikväll åker dansskorna på. Wiiii.


Jag önskar er alla en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0