Enformiga dagar!

Godmorgon fina ni ♥

 

Jag har inte mycket skoj att bjuda på idag. Mina dagar är ganska enformiga. Jag får lov att sova hur länge jag vill men oftast vaknar jag av att Lhea skriker efter mer macka (trots att hon har munnen full och en bit i handen) när familjen äter frukost. Då kommer Nisse in med tabletter till mig. Sen masar jag mig upp till soffan och sen är jag där, hela dagen typ. Min snälla man har precis gjort frukost till mig. Mackor, fil med blåbär och honung, kaffe och en halv grape. Nu tänkte jag läsa lite favoritbloggar och sen fortsätta att titta på världens bästa film, Forest Gump! Men innan dess tänkte jag slänga in sista delen av våra semesterbilder. Kanske livar upp bloggen lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0