Ett tråkigt inlägg!

Jag skrev för en tid sen att jag bara bloggar när jag känner för det och att det alltid kommer från hjärtat. Jag tar tillbaka det och säger nästan. Ibland bloggar jag bara för att ge ett livstecken och för att ni inte ska glömma bort mig, hoho. Jag har ingen rolig bild att lägga ut och ingen tråkig bild heller för den delen. Jag har inget vettigt att skriva bara en massa goja.

 

Jag har fullt upp med att läsa första tredjedelen av min engelska novell som ska utverderas imorgon. Jag har 50 sidor kvar. Det är en hyfsat svår bok att förstå och vissa ord måste jag ta mig tid till att kolla upp. Men boken är bra och jag strävar alltid efter det bästa betyget så jag antar att de är det som gör att jag håller my spirit up. 50 sidor kan ju tyckas att det inte är så mycket men har man två barn och en massa annat att göra är det mycket. Men Emelie då, du kunde ju börjat i tid. Alltid samma visa.  Men Engla och mormor ska på bio idag så jag får lite tid över att läsa då.

 

Ikväll ska vi sova hos min kära mor, vi ska ha räkfrossa. Imorgon har jag tagit Engla ledigt från dagis, då är tanken att vi tjejer ska göra stan.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0