Fredagsmys!

Idag har Nisse varit ledig. Jag fick sovmorgon och sov så länge som till 07.20. Jubel och raketer. Kalla det sovmorgon gör man väl bara när man har ett barn som vaknar sex varje morgon. Föresten så har Engla börjat att bli morgontrött. När jag väcker henna halv åtta om mornarna tittar hon surt på mig, drar täcket över huvudet och mumlar lite gnälligt att hon minsann ska sova en liten stund till. Om jag känner igen mig? Oh yes.

 

Vi startade dagen med en frukost på espressohouse. Lhea har blivit dyr i drift. Eftersom hon äter det mesta nu och vill ha allt som vi har är det bara till att snällt beställa till henne med. Sen körde vi iväg och simmade hela familjen. Nu sitter vi här och väntar på att byggarna ska komma och köra igång med vårt vardagsrum. Undertiden tänkte vi spendera fredagen hos barnens farmor och farfar. Där ska vi äta god mat och en massa godis.

 

Två hungriga tjejer<3


Kommentarer
Postat av: Charlene

Hahaha cool frilla!

2010-10-01 @ 18:52:56
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0