Jag har tagit tag i saken!

Jag har väldigt god hårkvalite. Trots att jag TOTALT misssköter det. Jag klipper håret max en gång om året  (denna gången gick det 1 1/2 år mellan) och ändå växer det som bara den. När jag väl klipper det är det inte alls mycket som måste klippas. Håret är tjockt, långt och lite självlockigt. Nu kände jag dock att det var dags att fixa till det lite. På sista tiden har det blivit för långt. Det liksom bara hängde och det är inte snyggt. Jag har inte satt i någon rolig färg på hur länge som helst, vilket gör att det har en tendens att bi lite råttfärgat längst upp. Nä, usch. Idag hade jag min efterlängtade tid hos frissan och det är så skönt att fått det gjort.



Före, en efter bild lägger jag ut sen. 




Sen käka jag, Nisse och Lhea lunch i stan. Konsthallen som vanligt. Lhea tyckte att jag skulle smaka lite majskrok. Syns det att det tar emot? Majskroken var minst sagt lite halväten och sumpig. Men inte kan man väl göra en stolt Lhea besviken.



Skitväder har vi haft idag, men jag är glad för det.

Ship & hoj!

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Hello you crazy.



Vill ju se bilderna!

2010-10-28 @ 12:48:26
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0