Länge leve kanelbullen!

Just nu sitter jag här i köket och är redo för att plugga! Eller? Jag tycker att jag gör allt annat än att just plugga. Varför är det alltid så svårt att komma igång? Jag ska bara skriva ett blogginlägg....., jag ska bara ta ett glas vatten....., ja just de jag ska bara kolla...... Någon som känner igen sig?

 

Dagen har varit galen idag. Nivån sjönk aldrig och ett tag trode jag verkligen att mitt huvud skulle sprängas. Men Nisse räddade mig när han kom och tog Engla till dansskolan. Mamma spenderadee tid med Lhea och jag kröp ner i hennes soffa med min bok, en kopp kaffe och en kanelbulle. För man får ju inte missa att fira kanelbullensdag, visst!

 

Vi shoppade lite i stan (kan visa imorgon) också käka vi lunch på Jensens. Kan inte bli mer barnvänligt och med mina små gaphalsar slipper man svettas så värst mycket♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0