Last supper!

Nu har jag precis krängt tre mackor, en banan och en kopp te. Detta blir min sista måltid på ett antal timmar, iaf till minst  15 imorgon eftermiddag. Jag ska nämnligen på operation imorgon. Inget stort men ack välbehövligt. Jag ska operera ett navelbrock. Historien bakom detta brock är ganska skrattretande. När jag var gravid med Engla fick flodhästen (jag då) ett ljumskbrock (vill bara tilllägga att det är ca 90% män som får ljumskbrock, och jag.) Det opererades ett år efter Engla var född. Då gjorde dom titthål genom navlen och utav den operationen kom navelbrocket till. You do the math. Ett brock kom till av en brockoperation? Så imorgon kör vi igen. Samtidigt som jag är väldigt glad att äntligen få slippa det är jag ändå lite nervös. En operation är alltid en operation och allt vad som tillkommer, narkos mm. Men underbara Nisse har tagit hela veckan fri så jag har möjlighet att tillfriska fort. Jag kallas tydligen överdriven när det kommer till sjuka, men det skiter jag i.....

 

Nisse försökte ta ett foto på mig när jag satt och åt min så kallade "last supper" (tur att dem flesta som läser min blogg bloggar själv, ni förstår grejen med dessa foto) men det blev bara skit av de hela. Jag struntar i om inte jag blev bra men vi fick inte rätt på ljuset eftersom jag fotar med min iphone (systemkamera tack!) som förövrigt är väldigt bra, men inte idag.

 

Här ska då vara en bild där jag sitter i vit morgonrock, jag har två mackor på tallriken och en stor kopp med te. Jag har huvudet lite snett också ler jag ett bloggleende. Fint va.


Kommentarer
Postat av: Charlene

Lycka till med operationen imorgon!



Smått överdriven bara ;)

2010-10-11 @ 01:25:43
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Men vännen. Stort lycka till idag då. Allt kommer gå så bra så..



Okej. Då förstår jag. Ska kolla extra noga på korten i framtiden

2010-10-11 @ 08:12:41
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: smyckestokig

Jag designar egna smycken som jag sedan säljer på min blogg till kanonpriser. tex budskaps/namnarmband endast för 79 kr. Givetvis håller dessa mycket hög kvalite. Man kan välja sin egna text och dessa finns i många fina färger.Perfekt att ge bort i present/julklapp. Ber om ursäkt om du ej tycker om att jag gör reklam för min blogg då är det bara att radera detta. Men de är helt klart värda att kolla in



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-10-11 @ 08:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0