Lunch på museet!

Idag kände jag verkligen att vi behövde komma ut. Efter gårdagens innehäng var det en ångestfylld Emelie som mötte kvällen. Jag mår verkligen dåligt när jag inte gör något av dagen. Och jag kan bara inte förstå att dem dagar som man har som minst att göra, det är då man får som minst gjort. Jag skulle moppat och fixat, men kom inte ens in och borstade tänderna förens klockan var halv fyra eller nått. Skönt kan tyckas, att ha en hel dag utan en massa måsten. Men nej, ångest!


Idag har vi varit en sväng på museet. Vi har käkat lunch och kollat lite på djuren. Engla är fortfarande hemma. Hon somnade i bilen på väg hem. Hon sover aldrig på dagen så hon är nog ganska dålig trots allt. Stackaren hostar något fruktansvärt. Vi håller henne nog hemma hela veckan.



Syskonkärlek ♥

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Du är inte ensam om att må dåligt av att bara sitta inne. HATAR det.

2010-10-19 @ 17:09:29
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Svägerskan & lilla Aria

Här hemma är det magsjuka som råder. Först var det Max, sen Niklas och nu i kväll Aria. suck i pust! Jobbigt när de små är dåliga.

2010-10-19 @ 20:22:12
URL: http://www.baraenlitenbittill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0