Lyckan, kärleken och meningen med livet!

Igår var jag och Challe på bio. Vi såg filmen som rubriken lyder. Vilken underbar film. Så underbar att jag vill till bali och bli ihop med honom som Julia Roberts blir ihop med. Nä men ärligt, filmen får verkligen en att tänka. Jag är en människa som är ganska känslomässigt krävande och har ganska stort behov av att känna harmoni med mig själv. Jag kan väl inte till 100% säga att jag har hittat mig själv. Det Julia gör i filmen är att hon tar ett års semester, reser till tre platser på jorden för att ransaka sig själv och finna balans i sitt liv. Det var en underbar film och jag hade en jättemysig kväll med min fina vän.

Jag skrev ett inlägg tidigt i min fantastiska blogg karriär som faktiskt handlar om just detta. Kanske regisören har tagit mina tankar och gjort denna fantastiska film. Haha, sure! Läs gärna inlägget.



Utan att tänka efter stoppade jag in popcornet i munnen direkt från näsan. Härligt Emelie.

Kommentarer
Postat av: Charlene

Jag vill också till Bali!

2010-10-21 @ 23:50:39
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Va fräsh du e hahahaha



Jo för fan. En dejt nästa vecka kanske?

2010-10-22 @ 08:44:58
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0