Lyx och loppis!

Just nu sitter jag hemma hos mamma/mormor. Jag ska lämna Lhea här en stund medans jag uträttar ett par ärende i stan. Stackars mamma vi har invaderat henne nu de senaste dagarna. Nu när vi har byggare kan vi ju inte vara hemma. Men vi har det supermysigt här och jag tror nog att mamma tycker det med trots all stim och stoj.


Igår åt jag och mamma en fantastisk lunch. Mamma handla och jag lagade. Så man kan väl säga att jag bjöd? Vi lagade vars en liten bit oxfile med stekta kantareller och skogschampinjoner. Till gjorde jag en höstig sallad och chillibea. Mohahaha. Fatta att det var gott. Igen dålig lunch inte.


På kvällen satt jag och Stina på loppis. Vi sålde en massa barnsaker och lite annat skit. Men fy vad folk beter sig. Ni anar inte hur många Stina skällde ut. Haha, ni som känner henne vet jag kan föreställa sig. Men va fan! Vem prutar på en fema? Men är det loppis så är det, man är ju trots allt där för att bli av med saker. Vi avslutade kvällen med en falafel, cola och snack.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0