Om det vore en riktig dejt hade jag varit kär!

Men nu var det en inte en kärleksdejt utan en bloggdejt med två goa tjejer. Idag träffade jag och Lhea Sara och hennes lilla Wilda. Jag har följt Saras blogg nästan sen jag började blogga för ca 1 1/2 år sen, men jag kunde inte tro att det skulle leda till att vi skulle ses. Gissa om jag är glad att vi gjorde det. Vi fyller år samma dag, våra män är lika varandra (tycker jag) och vi bor båda i skåne. Vad kan gå fel lixom? Förutom att jag klantade mig och kom försent, eller att jag kanske har pratat ihjäl Sara och att Lhea möjligtvis har gjort Wilda döv med sitt skrik.


Jag var nervös innan vi möttes men jag märkte snabbt att jag inte behövde vara det. Det flöt på hur bra som helst och utan att tänka på det så kändes det som om att jag satt och pratade med en nära vän. Jag körde hem med ett leende på läpparna.

Sara har bättre bilder från dagen på sin blogg!




Sara och söta lilla Wilda.



Vi bytade barn ett tag och kan ni tänka er, Lhea satt tyst i Saras Knä, tyst!


Tack för idag tjejer=)

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Tack, har haft en mysig dag i det fina vädret! o ni verkar ju också haft en toppen dag, mammadejt på Ilva med söta Sara, kan ju inte bli annat än supermysigt!



Jag gick btw på Sunds i Vellinge, vilken skola gick du på? ha en fortsatt fin kväll! kram

2010-10-26 @ 22:29:47
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: sara - mamma till wilda

Naw, söte. Du snackade verkligen inte ihjäl mig. Jag känner att det var jag som stod för den biten. Och Lhea var hur lugn som helst. Wilda hördes destomer =)

Och att du kom för sent gjorde förstås inte ett dugg.



Stor kram på dig

2010-10-27 @ 08:39:04
URL: shttp://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0