Operationsdags!

Solen strålar och vi kämpar med att hålla en övertrött Lhea vaken. Vi ska strax köra iväg till sjukhuset (som ej ligger i Malmö) och vi vill ha en lugn bilstund med en sovandes Lhea. Min morgon har varit bra förutom att jag är ashungrig. Jag fick sovmorgon i morse, 7.30. Vaknade då upp av att resten av familjen satt och åt en brakfrukost. Gissa om min mage skrek. Jag är verkligen en frukostmänniska också. Sen satte Nisse Lhea i vagnen och promenerade med Engla till dagis. Då passade jag på att duscha, plocka brynen och raka benen. Ja, man vet ju faktiskt aldrig om man skulle stöta på en snygg läkare, hohoho. Derek kanske?

 

 

Jag nervös? Nejdå bara lite spänd....


Kommentarer
Postat av: Fröken M

det kommeer gå hur bra som helst idag!!

Ni har en riktigt rolig ullareds dag att se fram emot - julshoppingen är grym !! Kram

2010-10-11 @ 10:42:38
URL: http://frokenmela.se
Postat av: sara - mamma till wilda

Hoppas allt gått bra. Tänker på dig =)

2010-10-11 @ 21:20:11
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0