Passar till halloween!

Jag tänkte att jag skulle visa er resultatet på min nya hårfärg. Tyvärr har jag skitdåliga bilder att visa. När håret hänger rakt ner och när jag har svarta kläder tycker jag att jag liknar en häxa. Men det passar iaf till halloween. Ah, man vänjer väl sig. Allt bär bättre än rottfärgat.




Detta var igår nästan direkt efter. Jag hade inte ens hunnit gnugga bort färgen i pannan.



Denna bilden är sen idag. Lite volym i håret hade inte skadat, men för max häxeffekt så.....

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Jag tycker iaf att du är ur het som helst. Bara så du vet hihi



Tyvärr är vi inte ensamma om att inte vara helt ok där nere, men det är väl en del av charmen. Eller?

2010-10-29 @ 07:46:17
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Charlene

Det blev skitsnyggt. Liknar inte alls en häxa :P men förstår vad du menar. Jag kände också likadant när jag färgade mitt mörkare.

2010-10-29 @ 09:53:40
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0