Så jävla nära!

Jag är så arg. Jag köpte en pall på Ilva för någon dag sen. Den finns i två storlekar. Jag köpte den stora och bad dem beställa den lilla eftersom den var slut just då. Idag var vi där för att köpa den. Ah, vi fikar först sa vi och tog det lugnt. När vi kommer ner står där en dam (egentligen vill jag kalla henne något helt annat än dam)  och håller i pallen. Jag frågar snällt var dem hittar den. Tror ni inte att det visar sig att hon har tagit den sista? Och belåtet säger hon att jag tror visst att den ska följa med mig hem. SJÄLVKLART! AAAHHHH! De får in nya i januari, kul. Vad fan ska en rullatortant med en orientalisk pall till. Kan dem inte hålla sig till virkade dukar? Sist men inte minst, varför köpte jag inte den innan vi fika?

Så nära men ändå så långt borta..... Ja ända till januari faktiskt.





På Ilva. Vad kul jag ser ut att ha, hehe. Det hade jag faktiskt men Nisse måste ha fångat mig precis när jag har svävat iväg i mina tankar.





Nu drar vi på halloween party hos min mormor hälsar den sötaste häxan i hela världen. Det vankas kalkonmiddag.













Kommentarer
Postat av: Charlene

Så gullig hon är :) Enla alltså, inte "damen". Synd det där med pallen, men ni kommer uppskatta den ännu mer i januari.

2010-10-31 @ 15:54:47
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Charlene

Lhea är också jättegullig of course :) Tycker att denna bilden är sötare än den du visade mig innan. Så jag hade hellre målat denna. Vad tycker du?

2010-10-31 @ 15:56:21
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Snygging, kanske en konstig kommentar.. men dina ögonbryn är SJUKT snygga! noppar du själv, eller får du hjälp?! :)



ha en fortsatt mysig söndag kväll, o du det är Januari innan du hinner blinka, så fort tiden går nuförtiden!



KRamar

2010-10-31 @ 22:36:00
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: sara - mamma till wilda

Varför lär man sig inte av sina misstag? Går den inte att beställa på nätet förresten?



Oh ja. Så klart du blir bjuden till Helsingborg när jag kommit hem =)

2010-11-01 @ 07:37:25
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0