Smak av sommar och jul!

Kvällen är här och den är absolut inte lika ångestfull som igår. Tänk vad luft kan göra. Jag mår verkligen som bästa när det är liv i luckan. Vi har ätit en klassisk köttbullsmiddag här hemma. Med hemmarullade köttbullar, potatis, brunsås och lingon. Jisses vad gott det är. Jag glömde köpa broccoli tidigare när jag var i affären. När jag sprang ner andra gången gick jag rakt på en ask med härliga jordgubbar som jag verkligen inte kunde motstå. Direkt efter såg jag att dem hade fått in clementiner. Det blev efterrätten här hemma idag. Nu tänkte jag göra en kopp te och sätta mig i soffan med nya hus och hem. Inspiration? Ja tack!



Kommentarer
Postat av: Charlene

Mmm den klassiska rätten är så god!



Sv: Ja vi hade det jättebra igår :) Tack

2010-10-19 @ 22:27:31
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Fröken M

hihi... jag suger i mig som en svamp när någon säger att viggo är lik mig, men å andra sidan, det säger bara dom som inte sett hans pappa !? Dom är kopior av varandra :)

Ha en toppen dag !

2010-10-20 @ 10:12:40
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0