Tänk om alla dagar vore som denna!

Jag mår bättre nu. Min mage är fortfarande riktigt svullen och jag både står och går som en hossa (för er som inte är skåningar så har jag med andra ord jävligt dålig hållning.) Jag kommer inte in i dem snyggaste kläderna direkt. Men vi har varit på bondensmarknad idag. Finns det något bättre än kalla, klara och soliga dagar? Alla dagar och årstider då solen är framme kallar jag iofs den bästa. Men så är det ju, solen lyfter fram allt. Nu är mamma här och passar Lhea medans Engla och Nisse är på simskolan. Vi får lite fika besök i em men innan dess tänkte jag hinna med en promenad i det fina vädret, dagar som denna ska man ta vara på....

 

 

Hemma från bondensmarknad.

 

 


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Tack snälla, du har rätt, jag är samma person men ett skal jag trivs betydligt bättre med :)

Idag blir det lördagsmys för hela slanten här ! Ha en toppen dag :) kram

2010-10-16 @ 12:53:09
URL: http://frokenmela.se
Postat av: sara - mamma till wilda

Vissa dagar lyckas man



Nu mår vi iaf bättre alla 3. Sömn och nyttig mat gör mycket

2010-10-16 @ 17:25:36
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0