Tjillevippen!

Än så länge harvi haft en riktig hemmafixar dag. Jag gick upp vid halv nio (sovmorgon efter gårdagens fest.) Sen har jag gått och slappat i nattlinnet hela förmiddagen. Bara små plockat och sorterat. Nu är vi iaf klara och vidgjorda. Ikväll väntar en god middag hemma hos vänner, ikväll när vi kommer hem och barnen sussar tänkte jag och Nisse dricka ett glas rött och chilla lite i soffan.


Det blev en lyckad födelsedagsfest för Stina igår. Vi var åtta tjejer som tjoade och tjimmade. Det bjöds på skumpa, mycket god kycklinggryta och två olika sorters pajer. Vi drack vin och cuba libre. Av mig fick Stina en dag på spa, som inefattade inträde, transport, lunch och givetvis jag. Sen hoppas jag att kunna spara ihop några slantar till en skön behandling. Jag kan riktigt se mig och Stina glida runt i badrockar och käka nötter en hel dag i rogivande miljö.
Jag var hemma vid två igår lagom glad i hågen. En prefekt kväll helt enkelt. Hoppas du är nöjd med din dag och jag tackar för mig<3



Stina hade dukat så tjusigt så.



Födelsedagsgrisen her self.



Stinas man som jobbar innom restaurangbranchen agerade servitör på högsta allvar. Perfekt för då kundeStina slappna av och verkligen njuta av sin dag.



Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Härlig slappedag för dig =)



Ja, du. Jag börjar bli lite smått nervös måste jag säga. Just resan liksom. Hur kommer hon bete sig? Maten? Landning? Men, men. Inte så mycket att göra åt saken..



Allt bra med dig vackra?

2010-10-31 @ 06:55:36
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Charlene

Så fint hon hade dukat! Ser riktigt mysigt ut. Puss

2010-10-31 @ 09:46:35
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0