Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Sara. Ni lite större bloggare kanske vrider på er av sånt här, man jag hoppar av lycka. Hehe, så synd. Tack Sara!

 

Fyra tv-progra: Greys anatomy, halv åtta hos mig, Idol, så ska det låta.

 

Fyra saker jag gjort idag: Druckit mitt kaffe, tvingats att titta på bolibompa, klippt Lheas hår (?), tänkt på att jag kanske borde gå in och borsta tänderna.

 

Fyra saker jag längtar efter: Få bära mina barn, få se min "normala" navel, en utbildning och en titel som jag trivs med, mina två resor till våren.

 

Fyra saker på önskelistan: Få leva ett långt, lyckligt och friskt liv (det får bli tre önskning.) Nu avslöjar jag min hemlis. Jag ber var kväll till gud? om att just få leva ett långt, lyckligt och friskt liv med dem jag älskar. Det är allt jag behöver men om man nu ska göra en fjärde önskning så hade det inte suttit fel med en systemkamera.

 

Fyra saker som jag avskyr: Dålig andedräckt, egoism, snålhet (gällande allt, inte bara pengar,) mobbing.

 

 

Nu ska jag utmana fyra! Challe, Hanna, Caroline, Malin 


Kommentarer
Postat av: Liw

Okej. Men ni bara flyttade över henne till en "vanlig"säng och det funkade?

Vi väntar ju en tvåa och Mait kommer vara 16 månader lite drygt när den kommer. Jag vill gärna att hon är van vid sängen innan spjälisen blir bebodd av en ny bebis.. Men men, vi får se, det kanske är för tidigt..

De måste ju fatta det där med att de kan slå sig när de kliver ur osv.

2010-10-18 @ 12:10:44
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: -Malin & Ella ♥

Va kul!

Den skall jag svara på ikväll :)

2010-10-18 @ 18:25:57
URL: http://malinochella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0