Vardagen!

Visst är det något underbart med den enkla vardagen? Vi behöver den lika mycket som vi behöver komma bort ifrån den. Vi uppskattar inte vardagen utan att vara ifrån den. Dessa två veckorna har jag inte kunnat göra så mycket. Jag har inte fått lyfta vilket innebär att Nisse har haft fullt upp med barnen. När Lhea var som sjukast och ville vara hos mig kunde jag verkligen inte motstå, men jag fick stå mitt kast för ont hade jag på kvällen. Idag är Nisse i vilket fall som tillbaka på jobb. Det känns faktiskt otroligt skönt att få köra igång igen. Jag har en del att göra nu på förmiddagen, vika in typ två fulla Ikeapåsar med tvätt och sortera kläder till Lhea i storlek 86 som varit Englas. Inte för att 86 kommer passa den lilla grodan nu men ligger man steget före så gör man. Välkommen sköna (?) vardag.....

Ursäkta dåliga bilder men det har fortfarande inte trillat ner någon systemkamera i brevlådan? Så jag fotar fortfarande med min iphone som för övrigt är bättre än min nuvarande kamere. Illa!


Just nu är det denna stolen och gåvagnen som gäller. Inte mycket annat.



Morgon aktiviteter. Engla harprecis burit Lhea, mästerfotograf som man är så fotar man ju självklart efter själva händelsen.


Kommentarer
Postat av: Therese

Roligt att du var med och tävlade om en valfri barnmössa från mej hos Malin och Ella. Du har väl inte missat att jag har ett tröstpris till de som inte vann denna gången. Fram till fredag får du 10% på en beställning om du anger "Malin & Ella" i beställningsmailet. Ett litet tips bara:)

2010-10-26 @ 10:39:05
URL: http://mirasmamma.blogg.se/syblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0