Jag har blivit dryg!

Jag har haft en helt underbar dag. Idag är en sån dag där allt har varit bra. Det hade inte spelat någon roll vad jag hade gjort, humöret är på topp!
Vi har precis ätit korvstroganoff och jag sitter just nu och ska ladda in bilderna från semester (jubel hörs.) Fy vad dryg jag har blivit. Den unga och pigga Emelie hade inte mer än klivit innanför trösklen, skitit i att packa upp sin resväska, kastat av sin jacka och startat datorn. Men nu är jag inte så jäkla "fräck" längre. Utan allt tar sin tid, är det sådant som kommer med åldern? Men snart, snart ska ni få se på bilder=)



Jag har spenderat dagen på Nova lund med min mor och Lhea. Vi har shoppat (trots att jag inte skulle göra det.) Jag skulle ha dagiskläder till Engla och eventuellt en partytopp till mig. Jag fick tag i båda och lite till.



Jag kom hem med Odd molly koftan (bilden längs ner) och mössan
från hugo boss som jag förövrigt blev helt kär i. Koftan från Day (bilden
högst upp) fick jag tårögt lämna ifrån mig. One day, one day....
Fyndigt där Emelie!



Lhea skrattade nöjt åt min mössdans inne på Marty.



En mysig fika på Khals<3



En söt munkis till Lhea från lindex och ett partylinne till mig från Vila.

 

 




Kommentarer
Postat av: Charlene

Gud vad bra du passade i mössan sötnos!

2010-09-22 @ 22:26:50
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0