Tjillevippen!

Jag är frisk och jag är glad. Dock lite försummad och eftersom jag är en väldigt jobbig människa med en massa måsten, listor och har ett väldigt behov av att ständigt "fixa" så är detta färståss väldigt jobbigt för mig. Men denna gången har jag faktiskt sett till att vila.

Vi har varit hemma hos mormor de senaste dygnet. Fy sören vad mysigt vi har haft det. Pyssel, mat, godsaker, sovmorgon och frukost är bara ett par av sakerna som stod på schemat. Nu har jag städat, bäddat rent, satt nya ljus i var enda lykta (18 st) och snart ska Nisse iväg och hämta Vespa pizza (för mig blir det en antipasta tallrik med en massa goda italienska dellikatesser.) Senare blir det lets dance och lite godis. 



            


Gårdagens middag och snacks!



En liten morgontrött med burr ♥


         




         
Tappat något Lhea? Är det inte otroligt vilken syn dem små har? Jag lovar er att Lhea hittade något mindre än en smula här.


Gårdagens pyssel, fint (?) till påsk!



Och här var jag! Men aptit och smink i fejan för första gången på en vecka.



Kommentarer
Postat av: Charlene

Ser ut som en riktigt härlig dag :) Vad skönta tt du är frisk igen!

2011-03-04 @ 19:21:26
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: I min lilla lilla värld

Va härligt att höra att du mår bättre min vän. Hur har ni det annars?

Kram

2011-03-04 @ 19:43:21
URL: http://Saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0