Orginellt?

Jag har en ledig helg. Men kan inte riktigt hålla mig där i från för det. Jag älskar det. Bara att stiga in där ger mig ett rus. Jag är Sportlife ♥

Imorse tittade jag in med tjejerna. Det har börjat dansa där varje lördag. Första gruppen är för dem små. Lhea är så duktig och tycker verkligen om det. Hon är med på dansnoterna om vi säger så ;) Engla tycker också att det är jätteskoj. Det är så mysigt att komma iväg på morgonen. Annars finns risken att dagen liksom bara går....

Nu får vi snart gäster. Melodifestivalen och tacos står på schemat. Alla i sverige som håller lördag på samma sätt räcker upp en hand. Inte helt oorinellt förmodar jag? Skit samma, trevligt som bara den iaf.



Bullmamma


                





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0