3D/4D ultraljud!

Det blev inte så lyckat denna gången heller. Det är en riktig liten buse som ligger i magen. Idag satt hon rakt upp på gumpen med både fötter och händer för ansiktet igen. Men vi fick väl ändå en lite skymt och det ser ut som om hon har ganska stora läppar, får väl se? 
Tyvärr har jag inga bilder att visa upp idag heller. Aja, jag ska inte vara bitter över detta, vi fick ju hälsa på lite också får vi ju se vår tjej när det är dags <3

Nu är det snart dags för So you think you can dance, jag har laddat upp med kakor och vindruvor. Förresten, jag har hittat supergoda kakor från göteborgskex, med havre, choklad och russin. Precis min stil, inte för sött.

 

Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Inne på lush ;)

2009-08-04 @ 22:20:08
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0