Arga gubbar!

Här sitter jag i köket och smskar i mig ett jätte tunnbröd med räksallad och avocado, gott kan ni tro!
Engla sover lite middag.
Vi har bakat de fantastiska kakorna. Ni måste ju bara göra det. Klicka här för receptet. Gå in på mjuka kakor och leta efter arga gubbar. You gonna love it!!
Men vi fick gå genom eld och vatten för att gemomföra dem, eller ja vatten iaf. Vi saknade en del ingredienser, på väg till Ica ser vi världens svarta moln och ni kan tro att vi var blöta när vi kom hem. Men jag måste ju säga att de var dem värda.
Nu funderar jag starkt på om jag ska slänga ihop en filmjölkslimpa. Fast nä, det kan väl vänta tills ikväll......


Redo att baka.


Gott.


Kanske inte så fina men satan goda. Chokladfyllningen är inte dum.

Kommentarer
Postat av: Caroline & Aria

Ja, visst är de helt underbart smaskiga! :)

2009-08-15 @ 12:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0