Barnkalas!

Engla var på sitt första riktiga barnkalas igår. Hon hade så himla kul och jag blev så inspererad. Så nästa år smäller det här hemma. De hade gjort det så bra igår. De hade beställt hem Happy meal till alla barnen, jag menar hur smart är inte det? Och barnen var riktigt nöjda. Sen bjöds det på lite lekar, musik och fiske. De hade satt en tid på två timmar, perfekt!
Det var många barn från gården och deras mammor. Så vi mammor fick en chans att umgås.
Nästa år blir det vi som bjuder och då hade jag även tänkt bjuda hem Englas kompisar från dagis. Visst var det stökigt och man upplever det betydligt stökigare när man är hemma men man behöver inte göra det så svårt för sig, det såg jag igår.
Tack för ett jättetrevligt kalas!


En otålig Engla innan gästerna kommer


Englas treårs kalas för släkten.
De små beundrar Pippi Långstrump.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0