Blev bara två bilder under dagen....

...för jag somnade i solstolen.
Och ni anar inte vad skönt det var. Efter en stund i solen drog jag in den i skuggan under ett jätteträd. Drog en filt över mig och somnade. När jag vaknade låg Nisse i en likadan solstol och sov han med, annars var det tomt. Engla och farmor hade tagit en promenad och farfar hade gått in. Där låg vi.......

Nu är det dags att fixa sig för kvällen. Jag ser redan menyn framför mig och vet nästan precis vad jag ska äta. Det blir iaf heta tigerräkor i olja och vitlök, till det blir det vitlöksbröd och något mer..... Vad gott jag kommer dofta ikväll.  


Lunchen idag.


Tupplur i trädgården. Blev nog även lite fulsömn, ni vet när man sover så djupt
att man rycker och nästan dreglar. Kändes som jag sov så hårt iaf=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0