Blixtrar och dunder!

Vaknade inatt av värsta ovädret. Oh ja jäklar vad det regna, Nisse flög upp för att stänga fönsterna. Sen började det mullra och bara en liten stund efter kom det blixtrar som lös upp hela hemmet. Engla kom in och var rädd, ärligt så tycker även jag att det är lite läskigt. Det är helt sjukt vilka krafter jorden sitter på. Och en dag...... ja vad händer om den släpper lös allt? Har vi inte bara oss själv att skylla? Ja detta är ett helt annat kapittel som jag inte orkar gå in på nu, kanske en annan dag?
Natten för mig blev iaf hemsk efter det. Det ska kissas, drickas, vändas och bökas. Inte nog med det har jag fått hosta och min astma är katastrof. Har fått en tid på vårdcentralen nu på förmiddagen.
Sen bär det av hem till mamsen. Där bjuds det på kaffe och nybakad morotskaka.


Vi får inte glömma att ta hand om vår jord, utan den är det inte mycket med oss.
Krigar vi emot den har vi inte en chans, so make peace!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0