En härlig söndag med kojbygg!

Här byggs det koja för fullt. Vi har burut in en hel drös stolar, täcke, filtar, kuddar, leksaker och dockor till vardagsrummet. Jo tack spelar ingen roll vilken dag i veckan det är så ska en treåring roas.  Såg nog lite kul ut när jag gjorde ett försök att komma in i den lilla kojan. Jag skippar det nu. Det var så dockorna kom in i bilden, Engla vill ju ha sällskap där inne.

Nisse har jobbat hela natten. Han var inte hemma förens lite i tio idag. Stackaren har jobbat i lite mer än 12 timmar. Han köpte med sig ostbullar hem och åt en frukost med oss innan han decka. Jag kan säga att det var en ganska förvirrad Nisse vid frukostbordet..
Vi har iaf bestämt att han ska sova ett par timmar, sen drar vi med honom till skogen. Där blir det frisk luft, lek och pannkakor. Tror nog att jag ska brygga en hel kanna kaffe och ta med till Nisse.
Han får gå och lägga sig med Engla tidigt ikväll.



Se en höggravid Emelie försöka krypa in i kojan=)


Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Testa den på händerna, Scholls där alltså - det kommer se skumt ut först, typ ljuslila - men det blir fräscht och riktigt snyggt! :D

2009-08-23 @ 14:13:24
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0