En morgon med hela familjen!

Idag är Nisse ledig, men endast för att han jobbar inatt. Nu är han och Engla på väg till dagis och jag plockar undan för fullt inför städningen i eftermiddag. Ska göras det med.
Det är så mysigt att få vakna upp tillsammans och äta frukost.
Nu ska jag snart in i duschen och ta mig till kuratorn på mas. Är faktiskt inte det minsta nervös inför mötet, men jag antar att det kommer när jag sitter där och väntar. Jag har nog inte försökt tänka på det så mycket. Vi människor har en förmåga att förtränga......
Jag uppdaterar efter besöket hur allt har gått och vad vi har kommit fram till.
Undertiden har jag skickat Nisse på lite shoppning till lägenheten. Han ska handla det sista till köket, så att vi kan stryka det från min psyko-gravid-lista, ni vet listan jag gjorde över saker som ska vara klara innan bebisen kommer.
Sen ska vi mötas upp för en lunch. Känns som jag kan behöva det efter mitt möte hos kuratorn. Vad det blir till lunch vet jag inte, sushi kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0