En stund för mig själv!

Blev så inspererad av mitt eget inlägg och tänkte att nu ska jag bannemig ta och göra något för mig själv.
Jag tappade upp ett bad, hälde i olja och tände ljus. Efterår gjorde jag en ansiktsmask.  Badet var inte lika skönt som det brukar men det kan bero på att jag har spenderat förmiddagen i en pool?
I vilket fall som fick jag egentid.
Nu har jag precis gjort Kerstin Faxes avslappningsskiva som vi alla fick förra gången på vattengympan. Det var helt underbart. Det finns ett spår för kvinnan och ett för båda (gissa vad jag ska tvinga Nisse till.)
På skivan beskriver hon en förlossning och hur man ska andas och hur viktigt det är att behålla sitt lugn. Nu hade jag tänkt göra en kopp te och läsa min bok fram tills So you think you can dance börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0