Frukostdejt!

Nyss hemkommen från en lång frukostdejt med Challe. Jag var hembjuden på frukost där idag. Vi har haft det jättemysigt med bröd, äggröra, te och en massa prat.
Nu sitter jag i köket och har precis ätit gårdagens rester som smakade precis lika bra idag. Jag rev en halv parmesanost över, nästan=)
Nämen, gör jag inget annat än äter?
Jag har känt mig hängig och trött de sista dagarna, därför har det blivit så dålig fotouppdatering, men jag blir väl piggare snart, vilket förhoppningsvis leder till fler bilder. 
Nu ska jag vila mig lite innan det är dags att hämta Engla. Jag ska även hämta ut ett paket på Ica som kommit, vad kan de va tro.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0