God natt!

Kvällen här hemma har varit lugn. Nisse ha skött tvätten eftersom jag har haft samandragningar hela kvällen. Skum känsla att ha det så tidigt. Eller ja det är ju faktiskt normalt att ha det nu men med Engla kände jag första samandragningen i v 40.  Det är iaf ett täcken på att man ska ta det lugnt.
Engla fick vara uppe lite längre idag eftresom hon är ledig i morgon. Fredagar är vår mysdag då vi hittar på något. Imorgon blir det öppnaförskolan om där är öppet annars bakar vi nog någon god kaka.
Nu har jag precis tagit ett varmt långt bad och fixat mina stackars fötter som släpar runt på mig och mina åtta extrakilo.
Dags att hoppa i bingen. Vi hörs imorgon...


Smidigt, valnötter serverat på bordet/magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0