Ingen maginfluensa, bara förlossningsrädd!

Några timmar senare sitter jag kvar i mitt förbaskade kök och känner efter. Tror faktiskt inte att det blir någon maginfluensa. Vilken tur!! Kan ju faktiskt bara vara så att jag mår dåligt eftersom tarmarna nästan sitter i halsen och alla andra organ är flyttade när man är höggravid. Lilla bebisen lever rövare i magen och hon lyckas vid flera tillfällen få in en riktig kick mitt på urinblåsan, aj!!
Jag har trots min inbillade maginfluensa fått lite gjort idag. Jag har fått iväg några mail och ringt några samtal. Fick tag på kuratorn på mas, ska träffa henne på torsdag. Vi får väl se hur grov förlossningsrädsa hon dömmer mig till.
På sista tiden när jag har drömt om förlossningen har jag faktiskt känt mig väldigt stark, så jag hoppas att det är ett gott tecken.
Jag vet vad jag är rädd för, vilket förmodligen är bra. Då kan man ju börja jobba på det direkt. Det är ju faktiskt inte allt för många veckor kvar.....


Prag höst / vinter 2005, med en liten Engla i magen som nästan precis har börjat växa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kusinen. Är lilla bebisen så hungrig? mycket prat om mat o massa recept hela tiden haha :D mat e gott MUMS....

2009-08-17 @ 17:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0