Jag har hittat mitt sätt!

Sen jag fick Engla har jag inte tagit mig speciellt mycket tid till att fixa naglarna. Hålla dem trimmade och rena absolut men inte mer och ska jag vara ärlig så har det väl funnits dagar då dem inte ens varit de.
Sen jag blev gravid igen har jag väl blivit lite mer pysslig med mig själv om man säger så. Jag unnar mig mer eftersom det förmodligen blir dubbelt jobb med två barn och ännu mindre tid för mig själv. Jag känner kanske omedvetet av lugnet före stormen?
Jag har alltid varit noga med att ta hand om mig själv och tycker det är viktigt att inte "tappa" sig själv när man blir mamma. Visst i början är det lite svårt när man typ bara är mat och när alla dagar är måndagar. Men det är viktigt för en själv att man hittar tillbaka till en själv och finner en bra balans mellan mamma och Emelie.
Nu är det iaf slut på slarvet med naglarna. Jag har hittat ett sätt som passar mig utmärkt. När Engla badar passar jag på att få ordning på naglarna. Antingen om jag målar dem eller bara rustar upp dem lite.
Man kan väl säga att jag har fått dille på tre saker under graviditeten

Cola
Kakor
Nagellack

Ett nagellack som kommer pryda mina naglar i höst  är Chanels nya. En härlig mintgrön färg, tror nog att den blir riktigt snygg till både svart och grått. Färgen känns lika frisk som hösten.



Kommentarer
Postat av: Dick

cola e livets dryck:)

2009-08-25 @ 17:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0