Jag känner livet i mig....

.....som Madicken säger.
Skogen var helt underbar idag. Jag tror nog att skogen är den platsen (förutom hemma) som jag älskar mest. Skogen har sin charm alla årstider och man får verkligen ut så mycket av årstiderna i skogen.
Luften var så frisk idag. Det var varmt med ändå känner man att vindarna är svala och man kan andas. Allt var grönt och vildvuxet och mellan träden fanns det solglimtar som bländade marken. Fåglarna kvittra och man hör hur det knakar under fötterna när man går, så pass lugnt och fridfullt är det. I love it!!
Men först blev det pannkakor med färska jordgubbar och honung.
När vi körde hem från skogen bestämde vi oss för att dagens middag skulle bli pizza. En perfekt söndag.
Nu är det tyst i vårt hus, både Nisse och Engla sover. Själv hade jag väl tänkt ta mig en kopp te och läsa lite på min bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0