Just for you!

För någon dag sen fick jag en jättefin komentar under inlägget När allt känns bökigt, tack för de=) Det var nog snarare Nisse som ska ta åt sig komplemangen eftersom den var riktad mot honom.  Men jag blev så varm när jag läste det och kom på mig själv med ett leende på läpparna. Så fort han kom hem den dagen så kastade jag mig i hans armar.

Så Nisse detta inlägget blir ditt.....


Jag lever tillsammans med den mest underbara mannen. Visst, precis som alla andra har han brister och ibland kan han göra mig tokig med sitt lätt nonchalanta sätt och sitt lite tråkiga sätt att uttrycka sig. Men för mig är han perfekt och utan hans brister hade jag inte älskat och uppskattat hans fantastiska sidor. För dom finns det gott om. Han är så snäll och hjälpsam. Han ställer alltid upp och har aldrig gjort mig besviken. En underbar pappa och en man att lita på.

Visst har vi haft våra stunder och jag har varit osäker på framtiden och vilken väg jag skulle ta. Tror nog mest att allt har handlat om rädsla. Rädsla om att ha hitta rätt man i 22 års ålder? Kankse inte riktigt känt till vad som ska prioiteras och värdesättas. Men tack vare dessa stunder under vårt förhållande är jag säkrare än någonsin. Jag vet att det inte finns en 100% garanti för någon men jag vet vad jag vill och jag vill inte vara en dag utan underbara Nisse.


Jag älskar dig!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0