KAAAKOOOR!!

Hemma igen från vattengympan. Det var verkligen över all förväntan. Vi blev en härlig grupp med en supergullig barnmorska. Hon höll verkligen inte igen på träningen, nene det var riktig konditionsträning här med mjölksyra och flås. Efteråt fick vi flyta runt med magarna i vädret och bara slappna av till dov musik och levande ljus.  Jag är så glad att jag gick dit och ser verkligen fram emot de fem kommande veckorna.
På vägen hem passade jag på att köra in om Willys och handla. Det åkte ner varor till dagens middag, lite juice, mjölk, och bröd. Ja sånt man behöver. Men F-A-N jag glömde kakor. Bara för det är jag mer sugen än någonsin. Det ska vara Maryland choklad och inget annat, just idag iaf. Har jag inte lärt mig under dessa 30 veckor som gravid att aldrig ha tomt på kakförrådet? Får väl bli en tur ner till Ica sen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0