Kakkalas och shopping!

Var hos mamma på fika idag. Mormor var där, min moster och min kusin. Trevligt, är inte allt för ofta man träffar dem. Hur som helst så bjöds det på en massa gott som min tokiga mor hade varit uppe och bakat sen sju i morse.
Jag åkte direkt dit efter vårdcentralen. Besöket där var inte allt för upplyftande. Det visade sig att min astma har blivit någon grad svårare. Tydligen så är även de kraftiga hostattackerna ett bevis på det. Jag fick utöka med en ny medicin. Så förhoppningsvis blir det bättre om någon dag. Men tills dess ska jag tycka synd om mig själv, jojo!
Blev lite sympati-för-mig-sjäv-shopping. Va kom jag på det ordet precis? =) Unnade mig koftan från Hugo boss som jag har tittat på ett tag och skor från Nilsons. Känns astman bättre nu? Nej, men jag längtar till det blir höst så jag kan ha mina nya saker på mig....


Kom en halvtimme senare än de andra, vilket resulterar till halva kakor.




Det bästa man har sätter man på bordet.


Kommentarer
Postat av: Anna

Den ena skon ser mer sliten ut än den andra

2009-08-12 @ 12:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0