Kalas!

Idag var det 55 års kalas som gällde. Farfar har nu bara 10 år kvar till pension (förmodligen tidigare.) Dagen blev lyckad med fint väder, mycket god mat och tårta.  Farmor gjorde något som heter räkris som hon tydligen inte gjort på många år. Jag kan ju säga att det smakade som om hon inte gjort något annnat, så gott var det. Lätt det godaste som jag har smakat där hemma och då ska ni veta att hon lagar god mat.
Till det serverade hon hemmagjort rhodeisland sås. Jodå jag ska nog lyckas komma åt receptet=)

Nu sitter jag i soffan och sneglar lite på fridrotten medans jag skriver. Tror nog att jag ska lägga mig snart, jag borde väl lyssna på min kropp. Trillar ögonlocken så ska dem få göra det.
God natt!


Räkris med tillbehör....


Födelsedagsgrisen.


Prinsessan fick rosen på tårtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0