Laddar för vattengympa!

Vi försov oss i morse. Självklart vaknar jag kl sex, jättepigg. När Martin cyklar till jobb sjunker jag in i en extremt härlig och djup sömn. Ni vet bara så där gött som man kan somna på morgonen när man somnar om. Halv åtta ringer klockan, stänger av den och nästa gång jag vaknar är kl halv nio. Upp och fixa Engla, mig själv, i med lite frukost och iväg.

Idag är det dags för vattengympa med avslappning. Är så spänd och tycker att det ska bli roligt att komma igång med något. Jag och tjockismagen ska träna tillsammans vid sex tillfällen nu, sen är det bara fyra veckor kvar. Galet!!
Jag fick tag på en gravidbaddräkt, tror nog att det var den sista i hela malmö. Jag ringde till alla HM butiker och till sist hittade jag en i min storlek.




Några minuter senare.

Här sitter jag i lugn och ro och tror att jag har all tid i värden, när det plötsligt kliar på benet.
Jag kanske borde raka dem innan jag ska ner i en basäng med 20 andra gravida?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0