Lite egen tid!

Nu drar familjen och äter mjukglass..... utom jag som stannar hemma. Jag har sovit så dåligt inatt och därför varit på ett sådär humör, kanske inte den roligaste att umgås med idag.
Nu framåt kvällen har jag haft så himla mycket sammandragningar så jag valde att stanna här och vila mig lite.
Tänkte strax ta ett skönt bad, sen lägga mig och läsa och njuta av tystheten så länge det går.
Men jag måste ju säga att jag är sketsugen på mjukglass så det var stort av mig att kunna säga nej. Men andra sidan så bad jag Nisse att köpa med kakor till mig, eller rättare sagt så hotade jag honom snarare, att om du inte kommer med kakor..... och om de inte inehåller choklad.....
Inte jag, min graviddemon=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0