Lördagens dejt!

Gårdagen var jättebra. Mormor var hemma med Engla medans jag och Nisse var ute och svira. Det blev tapas på La roche. Mmm vilken god mat vi åt. Heta vitlöksscampi, calamares, vitlöksbröd, vitlökschampinjoner och sparris. Ser ni den röda tråden? VITLÖK! Nisse drack ett glas rött och jag min stackare satt och doppade brödet i den heta oljan och vinet som räkorna kokat i. Sketsugen på vin.
Sen blev det bio. Ice age 3d. Den var riktigt rolig och det var verkligen en upplevelse att se den i 3d, fastän att jag hoppats på att det skulle sticka ut lite till.
Jag och Nisse hade otroligt roligt tillsammans igår. Det är så härligt och viktigt att skratta tillsammans.
Allt hade gått bra här hemma. Det blir alltid lite tokigt när Engla och mormor är tillsammans. Men när Engla får barn ska jag också bli en tokmormor.

Nu sitter jag här fortfarande i mitt nattlinne. Vi har inte gjort något alls av dagen. Börja känna mig lite rastlös. Men vi har nog bestämt oss för att göra lite nytta på Bauhaus och lite onytta på Nova. Ikväll blir det middag och lite fix i hemmet.


På biografen i går i snygga 3d brillor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0