Magsjuk?

Detta skulle bli en dag som jag såg fram emot. Vi skulle ha hit en tjej som skulle värdera vår lägenhet nu när vi nästan är färdiga med renoveringen. Istället sitter jag här och kämpar med min frukost och känner att det finns en möjlighet att en liten maginfluensa tittar fram.  Kan säga att jag mår ganska illa. Hade lite ont i magen när jag gick och la mig igår, men jag tänkte inte mer på det och sen sov jag gott, tills jag vaknade med samma magont idag.
Halva gänget som vi skulle gå på bio med i helgen var hemma sjuka efter mat på festivalen. Som visade sig vara magsjuka istället. De som var med på bion var sjuka igår, så risken är väl ganska stor att vi får det? Hope not!!
Jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu, imorgon börjar ju min vattengympa för gravida och det vill jag inte missa.
Jag håller tummarna att det inte bryter ut, jag återkommer sen.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0