Mamma, jag ville ju klappa björnen!

Jo, städa var det ju som stod på schemat. Vi hann bara plocka undan lite men nu ser här precis lika dant ut igen. Aja det får bli städning imorgon. 
Idag har jag lunchat med Björn. En föredetta arbetskollega numera vänn som precis har flyttat hem till Göteborg igen. Han är här i helgen för att packa ihop sina saker så det passade utmärkt med en lunch. Det blev pizza för mig och pasta för Björn. Jag har alltid så roligt med Björn och vi har verkligen precis samma humor. Det är så roligt när man klickar med människor.
Engla och Nisse var i stan undertiden och spenderade lite kvalitetstid med varandra. Engla saknar ju Nisse så mycket nu när han jobbar till sent om kvällarna. När de hämtade upp mig så frågade Engla mig,  mamma var är Björn? På väg hem svarar jag. Men mamma, jag ville ju klappa björnen.
Sött or what?
Nu ska Engla och Nisse få i sig lite mat, sen är det tvåårs kalas som gäller. Lilla Helena på gården fyller år.


Busy Björn!


Mongokompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0