Mys i soffan!

Fy fasiken, nu är det tungt ska jag tala om. Har placerat mig i soffan och är tänker jag bli hela kvällen.
Jag har varit igång precis hela dagen. Middagen blev god idag. Det blev en pastarätt med kantareller, skogschampinjoner, bacon och gräddsås med en massa parmesan i. Krämigt och gott ska det va. Tror nog att farmor och farfar var nöjda.

Just de. Besöket på vårdcentralen gick bra. Diagnosen som jag själv ställde stämde alldeles utmärkt, Dr Emelie. Jag träffade en fantastiskt bra läkare, som jag personligen tycker det är brist på på vårdcentralen. Min bröstmuskel sitter i kläm men läkaren valde att ta ett EKG med tanke på att jag är hjärtopererad. När det var klart kom läkaren in med svaret och så orolig ut, då säger han Emelie jag är ledsen men jag måste skicka dig till akuten. När han ser att jag håller på att pinka på mig utbrister han i skratt, hahaha nejdå jag bara skoja.
Sen blev jag hemskickad med blandade känslor kan man väl kalla det.
Konstigt nog så har det släppt nu. Där ser man vad oro kan förvärra saker och ting.

Nä hör ni, nu är det väl dags för lite kvällsfika? Te, fullkornsskorpor med ost och marmelad, lite vindruvor och kanske en smoothie om nisse känner sig manad.

Puss och kram!


Precis här stannar jag ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0