Mys med mamsen!

Såg precis nu när jag loggade in på bloggen att gårdagens inlägg inte hade publiserats, men nu är det ute. Bättre sent än aldrig.

Idag har jag hafte en heldag med min mamma. Är så mysigt att umgås med henne själv ibland. När vi kan sitta i lugn och ro och bara ha tid för varandra. I vanliga fall träffar jag nästan bara henne med Engla och ev. Nisse och då blir det ju väldigt mycket Engla. Vilket jag är glad för. Mamma är inte bara en underbar mamma utan även en fantastisk mormor.
Vi har spenderat denna soliga dag inne på Nova Lund. Det var väldigt skönt kan jag säga för jag klarar verkligen inte av värmen mer nu.
Vi har tagit det så lugnt idag så, ätit lunch, fikat och tittat i affärer. Jag har valt att sitta på höga stolar när vi åt och jag har inte tittat i en enda leksaksbutik. Måste passa på när inte mitt hjärta är med.
Det blev lite småshopping. Kläder till Engla och Lhea mest. Vi handlade två presenter till Nisse idag. Eftersom han är så dålig på att unna sig. Mamma var så snäll och köpte ett par jättefina chinos till honom och jag köpte ett par ökenkängor (mörkbruna). Det är han värd och snygg till hösten blir han med.

Nu har jag hämtat Engla och Nisse kom precis hem. Idag ska det tvättas. Är så trött idag så jag slarvar lite med maten. Det får bli krögarpytt, stekt ägg, rödbetor och smörstekta morrötter i örter. Det är faktiskt riktigt gott ibland.


Mamma och jag njöt av en himla god meze tallrik.


Bästa mamma!


Blev såklart kaffe och praliner på Khals.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0