Never stop!

Alltså dessa gravidsymtom. Inte nog med att man påverkas fysiskt. Jag har gått runt här hela dagen och skullat städa. Golven skulle damsugas, badrummet skuras mm. Jag kan säga att inget av detta är gjort. Men tro inte att jag har latat mig för det, nä!
Sen jag blev gravid så ska det fixas och donas. Idag har jag sorterat en massa skåp i köket, garderober i hallen, jag har möblerat om i vårt skafferi och fixat med en stor hög med papper.
Sen jag blev gravid har jag börjat göra listor av vad som MÅSTE vara klart tills bebisen kommer, men ett arbete föder ett annat. Börjar jag torka lite här så ska det torkas där, ska jag sortera på ett ställe så hittar jag en bättre plats för sakerna, där det finns ytterliggare mer saker som måste sorteras och flyttas. Ja ni förstår?
Kom på mig själv idag när jag höll på  i skåpen i köket. Där stod jag, stor som ett hus på en pall med huvudet i skåpet och åt chokladlinser, nästan en hel påse. Charmigt värre!
Känner mig faktiskt  nöjd med min insats idag. Har trots denna störda gravidsymtom gjort saker som skulle gjorts förr eller senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0