Nu ösregnar det!

Ett, två, tre så blev det mörkt på himlen också började det ösregna. Vi håller på att fixa till oss lite, snart bär det av till bondens marknad och sen vidare för storhandling. Ganska mysigt att göra sånt när det regnar. Ikväll ska vi ha en myskväll här hemma med god mat och godis. Jag är så galet sugen på choklad så gissa vad som kommer att hamna i kundvagnen.
Jag har blivit en liten hemmafis. Tanken på att vara innestängd här hemma i två månader till bebisen kommer hade varit helt okej. Jag hade kunnat lulla runt här hemma i en pyjamas och dricka te hela dagarna. Tror kanske att det är graviditeten som har gjort mig såhär eftersom jag är ganska rastlös annars? Men det är väl bara till att passa på att njuta när man känner en känsla av lugn.
Tror nog att jag ska ladda upp med en massa goda tesorter nu till hösten.


Hittade dessa söta tesilar på inreda.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0